Puh..

Vilken dag på jobbet! Jobbig start då jag kom på att jag bokat in flera besök direkt på morgonen. Men det gick det också och jag tror alla var nöjda (alla utom en som utan anledning blev lite grinig) Men vi skildes som vänner vi också :)

Min älskade Zandra är i skrivande stund på väg från Las Palmas till London. Hennes väns mamma är svårt sjuk och de har hastigt men mindre lustigt fått dra iväg och vi får hoppas att de hinner fram. Zandra har många gånger pratat om London men hade gärna åkt dit under trevligare förhållanden. Hoppas bara att allt går bra!

Guben och jag var en sista gång på tapet/färg-butiken i Birsta för att förvissa mig om att jag valt rätt tapeter till nya lägenheten. Målar´n ville ha mina val så jag var bara tvungen. Men det kändes bra och jag blev helt lugn över att ha valt rätt!

Tog en sväng till Mio också och hittade en ny soffa. På REA!!

Dålig bild, mycket snyggare i verkligheten..och skön, jätteskön!!

Kommentarer
Postat av: Lena

Snygg soffa!!!

Vill också ha en ny soffa. Våran är gräslig!

Vad blev det för tapet?

2010-12-27 @ 21:38:23
URL: http://attspringa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0