Trött, trött

Hallå, det här är inte kul längre! Kommer hem från jobbet, fixar middag, hinner kanske med ett parti Betapet och sen halvsova framför tv:n. Så här kan man ju inte ha det hur länge som helst. har precis sett ett avsnitt av Anna Ankas kom-i-form program där en tjej gått ner 16 kg på två månader. Det är ju inte klokt! Eller är det?

Förstår att jag inte kan "dega" på så här i alla fall. Kylan och en envis förkylning som inte vill släppa taget (har gått 5 veckor snart) gör att jag inte förmår mig att komma ut och röra på mig. Att ta mig iväg till Helex och ett spinningpass känns ännu mer avlägset! F-n, kom igen nu!
Blir avis när jag tänker på min arbetskompis ( http://attspringa.blogspot.com) Eller inte avis...men önksar att jag hade liiite grann av hennes energi. Hon är så pigg och fräsch!! Du är kanon, Lena!!

Pladder, pladder...det är väl bara att ta tag i saken...eller?

En helt annan sak:en bild på mitt barnbarns alla Barbiedockor! Kan inte låta bli att gämföra med min enda som jag var överlycklig för.

Nä, nu kvällar jag. Kanske, kanske får det bli ett försök i morgon...att röra på sig. Det är nog lite endorfin min hjärna behöver. Innan jag stänger ner ska jag gå in på www.helex.se och kolla in veckoschemat i alla fall..

Kommentarer
Postat av: Lena

Men maggan, vad go du är!!!

Som sagt, så tror jag på dig. Blir du bara helt kvitt från förkylningen så tror jag att din energi kommer tillbaka.Kram.

2010-12-07 @ 22:36:54
URL: http://attspringa.blogspot.com/
Postat av: Katta

Hej!

Har du en blogg å! Gud vad roligt! Hoppas allt är bra!

Kramar

2010-12-12 @ 12:31:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0