Yes!

Jäklar va jag har varit duktig i dag. Värsta sötsuget har slagit till flera gånger men jag har lyckats säga nej varje gång! Skönt att ha kompisarna i jobbets friskvårdsgrupp och gå till när oron och suget riskerar att bli fööör stort.
De är verkliga "ventiler". Och vi kommer att behöva varandra mer och mer nu när chokladaskarna börjar invadera kontoret. Inte klokt, redan nu och då har det knappt blivit december än. Suget blev riktigt jobbigt ett tag idag men i stället för att falla dit fick jag en kram av en kamrat i stället - härligt!
Blev en mycket fräsch middag med ett par bitar rostas stekt i stekpanna med goda kryddor och lite champinjoner. Till det sallad, tomat och paprika med god italiensk salladskrydda på. Sen hade jag ett par clementiner som trumf till Bonde söker fru. Känns riktig lätt och skönt i magen nu. Eller om jag ska vara riktigt ärlig så känner jag mig faktiskt lite småhungrig!! Får väl ta ett glas vatten och skynda mig i säng. God Natt!
Se hela bilden

Kommentarer
Postat av: Lena

Bra jobbat Maggan. Jag tror på dig!

2010-12-03 @ 23:28:51
URL: http://attspringa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0