1:a advent

Så är första advent här och gardiner är bytta, stakar och stjärnor framtagna. Hm, jag som inte alls kände för något adventspynt....nu är allt på plats ändå och ganska mysigt blev det.

Å mer blev det:



Å varför hade jag inte tänkt pynta? Förmodligen för att vi ska flytta efter nyår och tankarna är redan på nya stället och hur jag vill ha det där, på Norrlidsgatan. Så då är man inte bara anställd i Mitthem utan också hyresgäst! Det ska bli spännande! Men tills dess så kan man ju göra lite fint här ändå. Hittade en bonad som min kära mamma broderat:


I övrigt då? Jo det har gått väldigt bra. Jag har verkligen tänkt på vad jag stoppat i mig. Inte mycket onödigt. Känns sååå skönt. En arbetskompis och jag hade en himla bra pratstund, jag tror det var i onsdags. Vi verkligen "spydde" ur oss allt vad vi kände och funderade om det ska vara så himla märkvärdigt. Efter det så känns det som jag bestämde mig och ja-a, det har gått bra sedan dess. Man får ta en dag i taget..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0