Förkylt igen

Men det var väl själva sjutton! Har precis blivit fräsch från en tjurig förkylning....så åker man dit igen och det rejält. Både gubben och jag har hostat, nyst och mått skit hela trettonhelgen. Vi som skulle passa på när man nu var långledig och göra massor inför flytten. Jo pyttsan, blev inte riktigt så. Visst vi har packat ner en massa saker men inte alls i den takt vi tänkt oss. Packat en låda-tvärslut-alvedon-vila, ja så har helgen sett ut. Grym hosta vilket gjort att sömnen inte varit den bästa. Får se hur det blir med jobbet i morrn :( 
Men himmel vad jag låter....ja men det har varit jättejobbigt!

Men som jag sa har det blivit en del nerpackning inför flytten i alla fall. Idag gick jag igenom sekretären och upptäckte att hela den var ett enda stort minnesarkiv! Fylld med skolminnen från barnen, ja t.o.m mitt första betyg från årskurs 2!!  Tänk att jag var så ordningsam, det trodde jag inte :)

Möbeln var full med minnen. Här en virkad bläckfisk som Zandra gjort i slöjden :)


Nu hoppas vi på en skapligt hostfri natt..

Kommentarer
Postat av: Lena

Krya på dig! Kram!

2011-01-10 @ 08:26:29
URL: http://attspringa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0