Jippie, snart Golf :)

Åh, kom ett mail idag om vinter-golf-kurs som startar om två veckor. Och kan Ni tänka Er, jag ska va med!! :)
Det blir tredje vintern i rad men enligt pron så är det bara bra. Och jag litar helt och fullt på honom. Klart det är bra att hålla igång svingen!!

Körde igång med viktväktartänk med points i tisdags och det känns såå bra! (-7hg) Passar mig utmärkt, ordning och reda och god vällagad mat  tillsammans med mycket grönsaker. Gjorde middagsmenyer för nästan två veckor på en gång. Jättehärligt att ha stenkoll på middagsmaten. Ugnsgratinerad torsk i tisdags, supersmarrig köttfärssås med mango chutney igår och skinkpannkaka idag. I morrn blir det heta räkor!

Jo, just ja, ska anmäla mig till Vårrruset också...bara en sån sak...

Kommentarer
Postat av: Lena

Hallå där, bloggerskan!!

Dags för ett inlägg, kanske!

2011-02-06 @ 00:15:07
URL: http://attspringa.blogspot.com/
Postat av: Zandra

Håller med Lena, går segt med uppdateringen av bloggen här vaa! Okej jag är inte mycket bättre men kom igen mamma. :)

2011-03-08 @ 17:10:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0