Points!

Tillbaka på jobbet idag...mycket att göra! Men tack vare bra kollegor kunde jag ta det lite lugnt på telefon.

Idag har jag börjat räkna points igen. Ska köra lite viktväktar-stuk framöver tänkte jag. Det är nog bästa melodin för mig. Jag vill ju ha koll på saker och ting och det får jag på det här sättet. Har funderat på detta ett tag och idag fick bli starten. Har plockat fram gamla recept och påminnde mig om vad Stefan brukade säga; vi äter aldrig så gott som när Du gör viktväktarmat! Så idag blev det en liten bakad potatis med tonfisk/fraiche-röra till lunch och Jennies gratinerade torsk till middag. Jag har några points kvar till kvällen som räcker till en liten trevlig macka till kvällsteet. Finns en sida som är helt grym. Den är som ett helt hav full med goda recept som är points-räknade. Helt fantastiskt, den heter www.helenas-web.nu.

Håller ju på med packning mest hela tiden. I går när jag var hemma från jobbet tog jag lite småskåp i köket. Gissa vad som åkte i sopsäcken? Jo, min 35 år gamla elvisp. Tänkte att jag faktisk är värd en ny!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0